הטיפול בשיטת לייף אנרג’י
עקרונות ואופן הטיפול בשיטת לייף אנרג’י

כיצד באמצעות הטיפול בשיטת לייף אנרג’י ניתן לעזור למצבים בריאותיים,נפשיים,לכאבים ולמחלות במהירות וביעילות?

שיטת לייף אנרג’י מאפשרת התייחסות מפורטת למצבו הבריאותי של כל אחד והתאמת תוכנית טיפול אינדיבידואלית, המספקת תשובה מיטבית לבעיה ולבריאות בכלל.

כולנו יודעים שבריאות היא עניין מורכב המושפע מנושאים שונים. בין היתר, החיים בעולמנו המתועש כרוכים בנשימת אויר מזוהם, בתזונה  מודברת ומעובדת, במפגש עם זני חיידקים אלימים ועמידים לתרופות, וירוסים וטפילים אקזוטיים המתפשטים בעזרת הטיסות הבין יבשתיות. כשלכל אלה מתווספים גם מתחים, קונפליקטים ולחצים המאפיינים את היום יום, אנו מבחינים בבסיסו של  של המתכון להיווצרותן של המחלות.  בנוסף לכל אלו  תצטרפנה גם  הנטיות הגנטיות  ומרכיבים נוספים- וכולם יחדיו יחברו ליצירת ה “בעיה הייחודית” שלך.

לאחר אבחון טיפולי, מתאים המטפל את תכנית הטיפול המתאימה ביותר ל “בעיתו הייחודית” של המטופל, תוך שימוש בישומי השיטה, לטיפול בקליניקה וטיפולי המשך בבית .

הטיפול בשיטת לייף אנרג’י MD  ובתמציות התדרים לייף אנרג’י מושתתים שניהם על ההבנה המדעית בנושא ההרכב והמבנה האנרגטי של כל החומרים ביקום. ידוע כי תנועתם ותדירותם של חלקיקי המבנים האנטומים משתנה באברים וחלקי הגוף השונים וכמו כן הפעילות הפיזיולוגית משתנה ומציגה  שינויים מובחנים  במצבי בריאות או מחלה.

תמציות התדרים של לייף אנרג’י  משפיעות על השדה המאוחד כולו (גוף, נפש ואנרגיה) ופועלות כמשקמות תדרים או ליתר דיוק תדירויות של רטטים שמהירותן השתנתה. ה”תיקון” משפיע באופן משולב על כלל הממדים (גוף, נפש ואנרגיה) ומאפשר חזרה למצב המתאים ביותר האפשרי. 

החזרת תנועתה של האנרגיה לתדירות הנכונה מאפשרת החלמה ואיזון תוך שימוש בכוחות הריפוי הפנימיים של האדם.

לייף אנרג’י הינה שיטת ריפוי הפועלת בעדינות, וללא נזק, מתאימה לכל גיל  ותוצאותיה ניכרות במהירות  .

לחץ  כאן  למידע אודות  המסלולים להכשרת מטפלים

תהליך הטיפול בשיטת לייף אנרג’י

לאחר האבחון הטיפולי, מתאים המטפל את תכנית הטיפול הנכונה ביותר ל “בעיתו הייחודית” של המטופל, תוך שימוש בישומי השיטה המגוונים, לטיפול בקליניקה וטיפולי המשך בבית כגון:

שימוש פנימי, חיצוני או אנרגטי, בתמציות התדרים הפועלות הן לשיפור איכות החיים המידית והן בתהליכים ארוכים יותר שילוב טכניקות ידניות עדינות וייחודיות לשיטת לייף אנרג’י –    L.T.R*

LIFE  ACU- POINT    שילוב מגע וליחוץ בנקודות מיוחדות – משתלב היטב בטיפולים באי סבילות ואלרגיות.

פולריטי לייף אנרג’י  טיפול עדין נעים ועוצמתי המשלב תמציות תדרי ין ויאנג באופן חיצוני, וגורם באופן מידי לתחושת רגיעה ואיזון. מתאים מאד כטיפולי הרגעה לתינוקות וגם לחולים במצב קשה מאד כטיפול פליאטיבי.

רטיות  *ואפליקציות חיצוניות נוספות. כל אלו מותאמים באופן אישי ועל פי הצרכים המיוחדים לגופו של כל עניין ומטופל.

שיטת אדוואנס

המצבים בהם ניתן להיעזר בשיטת לייף אנרגי: (רשימה חלקית בהחלט)

כללי:

  • טיפול באלרגיות ואי סבילות למזונות
  • דה טוקסיפיקציה (ניקוי עודף רעלנים)
  • איזון כללי והורמונאלי
  • איזון המערכות האנרגטיות
  • חיזוק המערכת החיסונית
  • שיפור זיכרון ותפקודי חשיבה
  • שיפור המרץ והתפקוד
  •  טיפול בהפרעות שינה
  • טיפול בכאבים והפרעות כרוניות
  • פיברומיאלגיה
  • החשת החלמה מפציעות וניתוחים
  • הכנת הגוף והנפש לפני פרוצדורות כירורגיות ועזרה בשיקום לאחריהן
  • שיפור מטבוליזם ובעיות משקל
  • תמיכה בתהליכי גמילה

נשים: עודף משקל,איזון הורמונאלי,הפרעות בהופעת הוסת,תסמונת קדם וסתית,פריון,הכנה להריון ותמיכה בעת ההיריון,עזרה והקלה בלידה,תמיכה לאחר לידה,עייפות כרונית,דיכאון לאחר לידה,הפרעות עיכול,מיגרנות,דלקות כרוניות,כאבים כרונים,מתח פחדים וחרדות,תסמונת המעי הרגיז,עצירות כרונית, זיהומים חוזרים,השמנה,חוסר תיאבון,הפרעות אכילה.יתר לחץ דם ראשוני,שיפור מטבולי ועוד רבות.                           

גברים: הפרעות בתפקוד המיני.יתר לחץ דם ראשוני ,יתר שומנים בדם,שיפור תפקודי כבד,מערכת העיכול,הפרעות מערכת השתן,כאבים ודלקות ,מערכת הנשימה,כאבי מפרקים וגב, ועוד רבות אחרות.

קשישים: אפשרויות טיפול במגוון בעיות הייחודיות לגיל המבוגר כולל שיפור תפקודי המוח זיכרון וחשיבה .

נפשי,פסיכולוגי כללי:  חוסר ביטחון עצמי,הפרעות חרדה,פחדים,מצבי רוח קיצוניים,דיכאון,החלמה מאבל,טיפולים לאחר טראומות, התמודדות עם טראומות מן העבר,  PTSD ,קשיים חברתיים ובעיות השתלבות, קשיים בזוגיות ועוד רבות אחרות.

פעוטות וילדים: מתן תמיכה ועזרה בהתמודדות עם קשיים בכל שלבי הגדילה, הפרעות שינה, בעיות אכילה, איחור בהתפתחות, הרטבה בגיל מאוחר, טיפול והקלה במחלות כרוניות, חיזוק המערכת החיסונית, מחלות מערכת הנשימה, מערכת העיכול, בעיות עור, הפרעות התנהגות, קשיי למידה,ADD ,ADHD , קשב וריכוז, בעיות המתעוררות בעת מעבר לגן, לבית ספר וכדומה, ועוד רבות אחרות.