קורסים ולימודים לשיטת לייף אנרג’י

 קורסים ולימודים ללימוד שיטת הטיפול – Life Energy MD

אם  בריאות, רפואה וטיפולים ברפואה טבעית/משלימה הנם תחומי העניין שלך, בין אם אתה מטפל מקצועי השואף למצוינות טיפולית והצלחה מקצועית או שאתה  מחפש מענה טוב ויעיל לבעיות בריאותיות שלך, או של בני משפחתך, בשיטת לייף אנרג’י MD אתה תמצא את הפתרונות.

 

קורסים בשיטת לייף אנרג'י
לימודים  מקצועיים ברפואה משלימה, בשיטת לייף אנרג’י MD 

אם אתם מטפלים ברפואה משלימה, מאמנים, או יועצי תזונה שמעוניינים להעשיר את מגוון הטיפולים שלכם, או שתחום הרפואה המשלימה מסקרן אתכם וברצונכם להפוך אותו למקצוע
או
אם אתם שוחרי בריאות טבעית ורוצים בידע שיאפשר לכם לקחת אחריות על הבריאות שלכם ושל יקיריכם – קורסי הכשרת מטפלים בשיטת לייף אנרג’י MD נוצרו בשבילכם.

הקורסים בשיטת לייף אנרג’י MD, יחשפו אתכם לגישה טיפולית רב-תחומית, ייחודית ואפקטיבית שמציעה כלי טיפול עוצמתיים עם יתרונות רבים – הן לכם כמטפלים והן למטופלים שלכם:

  • תנו מענה טיפולי יעיל למגוון רחב של בעיות בריאות.
  • קבלו תוצאות טיפוליות משופרות, באמצעות שילוב השיטה בכל סוגי הטיפולים שאתם מציעים.
  • הרחיבו את מעגל המטופלים לקהלים חדשים עם מצבי מחלה כרוניים ומורכבים, בהם לא טיפלתם עד היום.

ההשתתפות בקורסים אינה מחייבת ידע קודם בתחומי הטיפול ו/או הרפואה המשלימה.

לקבלת מידע מפורט אודות הלימודים לשיטת לייף אנרג’י MD
קורס לימודי הליבה של שיטת לייף אנרג’י MD

תכנית הלימודים כוללת 18 שיעורים מקצועיים שבכל אחד מהם בין 5 ל 9  יחידות לימוד המוגשות בסרטונים בליווי קבצים כתובים וכמובן ספר הקורס. התוכנית מוגשת במתכונת ממוקדת  אשר תאפשר לכם יישום יעיל ואפקטיבי של השיטה בפרק זמן קצר.

בקורס תלמדו את עקרונות הגישות המשולבות לאבחון הטיפולי, ואת תהליכי הטיפול והיישום בשיטת לייף אנרג’י MD באופן מובנה וברור צעד אחר צעד. הלימודים מונגשים ללמידה מרחוק.

אלו מקצתם של התכנים והנושאים אשר תלמד במהלך הקורס

מפתחות להבנת סימפטומים ומחלות והקשרם הרגשי, הפיזי והאנרגטי, שדות ומרכזים אנרגטיים והשפעתם על כל ממדי הבריאות והחולי, אופני אבחון טיפולי, שימושים מגוונים בתמציות התדרים המכילות את תדרי השדה המאוחד (נפש, גוף ואנרגיה)

טיפולים בהתאמה אישית והתייחסויות מיוחדות לגילאים השונים ומאפייניהם: פעוטות וילדים, מתבגרים, מבוגרים וקשישים, הריון ולידה.

ניהול התהליך הטיפולי – מהשלב האבחוני, דרך ניהול הטיפול במצבים חריפים או כרוניים וגם מצבים מיוחדים ומורכבים. בחירת הפרוטוקולים והיישומים, והמדדים להערכת התקדמות התהליך הטיפולי והמשכיותו.

טיפולים למצבי כאב, הריון לידה, הנקה, דלקות, מפרקים, פיברומיאלגיה, עייפות כרונית, מיגרנות, הפרעות מערכתיות כגון בעיות מערכת העיכול, הנשימה, הפריון, השתן וכדומה. התייחסות ואפשרויות עזרה גם במצבים מורכבים.

ניקוי טוקסינים, שיפור מטבולי, הרזיה, השמנה, טיפול ברגישויות ואלרגיות, חיזוק המערכת החיסונית, שיפור מדדים ותפקוד מערכות הגוף.

הפרעות התנהגות אצל ילדים ומבוגרים, מצבי רוח, קשיי קשב וריכוז, שיפור במצבי התפתחות, הרטבה, בעיות שינה (ילדים ומבוגרים) הפגת מתחים, עזרה בתהליכי גמילה, שיקום לאחר אירועים טראומתיים ועוד רבים אחרים. אפשרויות הטיפול והעזרה רבות מאד ומגוונות וכולל גם טיפולים לרפואה מונעת ולתחזוקת הבריאות .

בנוסף בקורס נלמדת טכניקת פולריטי לייף אנרג’י, טיפול טבעי/משלים קצר ואפקטיבי מאד למגוון מצבים וגילאים ומתאים גם כטיפול תומך ומרגיע כאבים בחולים סופניים.

כל אלו ורבים נוספים בקורסים לשיטת לייף אנרג’י MD

למען התאמה מקסימאלית לצרכים שלכם ולדרך הלמידה העדיפה עליכם אנו מציעים את הקורס בשלושה מסלולים.

בחרו את המסלול שמתאים לכם!

1. המסלול המלא – קורס מקצועי מקיף לתעודת מטפל רשום בשיטת לייף אנרג’י.

במסלול מקצועי זה, אתם מקבלים  מנחה אישי המלווה אתכם לאורך הקורס וגם ערכת תמציות בגודל מלא לתרגול במהלך הלימודים ולשימוש לאחר מכן.  

2. קורס מקצועי מקיף ללימוד עצמאי (ללא ליווי אישי) לתעודת מטפל רשום בשיטת לייף אנרג’י

במסלול מקצועי זה, הלימודים מתקיימים מרחוק באופן עצמאי ללא ליווי. המשתתפים מקבלים ערכת תמציות בגודל מלא לתרגול במהלך הלימודים ולשימוש לאחר מכן.  

3. קורס מקיף ללמידה עצמאית מרחוק לתעודת השתתפות

מסלול זה כולל גישה אל כל חומרי הלימוד וספר הקורס. 

לקבלת מידע מפורט אודות תכני הלימוד הייחודיים לשיטת לייף אנרג’י MD

סדנאות וקורסים ללימוד טיפול עצמי ומשפחתי

בנוסף למסלולי הלימוד להכשרה מקצועית  בשיטת לייף אנרג’י מצויים גם כלים טיפוליים פשוטים ומוצרים נוחים לשימוש, אשר יכולים לעזור לך ולשפר את בריאותו של כל אחד מבני הבית.
אם אתה מעוניין ללמוד להשתמש בשיטת לייף אנרג’י לשיפור בריאותך או לתועלת ילדיך, נכדיך וכדומה, שלח אלינו את הבקשה לקבלת מידע ונשמח לספר לך על ההשתלמויות והסדנאות לעזרה עצמית בשיטת לייף אנרג’י.