פייסבוק על שיטת לייף אנרג’י


להיות בריאים ופעילים, להרגיש טוב וללא כאבים, לקום בבוקר בהנאה לפעול ליזום ליצור  לפגוש אנשים. לקרוא,להתרכז,לעבוד,לשמוח  ובתום יום של פעילות מספקת לפרוש לשנת לילה נעימה ומרעננת.

נשמע טוב? טוב מדי ? אלו הן התוצאות הטיפוליות אליהן מגיעים אנשים בוגרים וילדים, אשר מטופלים בשיטת לייף אנרג’י .

שיטת לייף אנרג’י (ותמציות התדרים הייחודיות לייף אנרג’י) הנה שיטת ריפוי וטיפול טבעית,הבולטת בתוצאותיה המהירות והאיכותיות. תגליות פורצות דרך שהובילו להבנת תהליכי מחלה והבראה הביאו ליצירת פתרונות טיפוליים ייחודיים ועוצמתיים. עקרונות הטיפול המרכזיים  בשיטת לייף אנרג’י מתבססים על שילוב חדשני וייחודי של ידע טיפולי מבוסס בן אלפי שנים לבין תפישות מדעיות ורפואיות מתקדמות. הגישה האבחונית והטיפולית הרב שכבתית דוגלת בהתייחסות לבריאות האדם כמכלול הקשור בכל ממדי החיים והתפקוד ועל כן מאפשרת  התאמת טיפול אישי ומדויק לכל הרבדים. יכולת זו של התאמת התהליך הטיפולי מניבה את התוצאות המהירות והאיכותיות של הטיפולים, ותורמת לקבלת שיפורים יוצאי דופן הן בסימפטומים פיזיים והן בסימפטומים נפשיים.

שיטת לייף אנרג’י מאפשרת טיפול יעיל,  בטוח, וטבעי לכל גיל ולמגוון רחב של בעיות בריאותיות

המטפלים בשיטת לייף אנרג’י עוזרים במצבים ומחלות הבאים לידי ביטוי פיזי כגון: דלקות כרוניות,בעיות מערכת העיכול,הפרעות הורמונאליות,קשיי פריון, מיגרנות, כאבים כרוניים, דלקות מפרקים, השמנת יתר, איזון מטבולי ,ועוד רבות אחרות וגם בקשיים ובעיות אשר מקורם נפשי כגון הפרעות שינה, עצבנות, מתחים, פחדים, חרדות, ריכוז וזיכרון, בעיות חברתיות, הפרעות התנהגות ועוד רבות אחרות.

תוצאות מצוינות מתקבלות בעזרה לפעוטות וילדים בנושאי בריאות  מגוונים ובין השאר בקשיי לימודים, הפרעות שינה ואכילה,הפרעות קשב וריכוז ועוד רבות אחרות.. באמצעות הסוגים השונים של התמציות הטיפוליות של לייף אנרג’י מתאפשרת לך בחירה  בסוג וברמת הטיפול הנדרשת לך : טיפול מקיף בבעיה רצינית ומטרידה הוא עניין למטפל שעבר הכשרה מתאימה, אך אם ברצונך רק לשפר את איכות השינה שלך או להירגע בתקופת מתח זמנית או לעבור את המבחן הקרוב ביתר קלות, אז פשוט הכנס לחנות שלנו כאן ותכיר את תמציות התדרים המופלאות של לייף אנרג’י. קרא מה  מספרים המטופלים:  “טיפול עם תוצאות” המשך לקריאה בהרחבה אודות אופן הטיפול בשיטת לייף אנרג’י

 


כל המידע המופיע כאן הינו במסגרת רפואה טבעית/משלימה ואינו מהווה תחליף לאבחנה ו/או לטיפול רפואי רגיל.

אין להעתיק חומר מאתר זה ללא רשות © כל הזכויות שמורות ללייף אנרג’י בע”מ.

a1_03 077-8866103 a1_07 lifenergy@gmail.com a1_10 lifenergy