אלרגיה לשמפו ולתכשיטים – מהקליניקה של יפה אפשטיין

אלרגיה לשמפו ולתכשיטים – מהקליניקה של יפה אפשטיין

 

אלרגיה היא  בעצם תגובת יתר של המערכת החיסונית נגד חומרים שונים.  כמי שמטפלת שנים רבות בעזרת טכניקות שונות ברפואה משלימה, מצאתי שטיפול באלרגיות ובאי סבילות מסוגים שונים באמצעות שיטת אדוואנס של לייף אנרג’י הוא יעיל מאד.

אציג במאמרי זה את סיפורה של נ. בת חמישים שהגיעה אלי בגלל אלרגיה ארוכת שנים לכל סוג של שמפו, (לטענתה לא היה סוג שמפו שלא ניסתה) לאיפור ולתכשיטים גם אם היו מזהב. נ’ ניסתה טיפולים שונים שעזרו לתקופה קצרה ואלרגיה חזרה

לדבריה, שימוש בשמפו גרם לה לגירודים חזקים בראש ובשל כך קיצצה באופן קבוע את שערה כדי שתספיק לה שטיפה במים. בעניין האיפור סיפרה:  גם איפור הקל ביותר כמו ליפסטיק היה גורם לגירויים באזור המריחה וסמוך לו. למרות שבעבר כבר השלימה עם המצב, עכשיו הייתה מוכנה לעשות הכל כדי לעמוד בחתונת בנה עם תסרוקת ומאופרת. 

הסברתי לה את התהליך הטיפולי בשיטת “אדוונס” של לייף אנרג’י וציינתי כי אף שהתהליך מורגש כקל וידידותי הוא משפיע עמוקות ומחזק את כל מערכות הגוף. התהליך אורך כשלושה חודשים ומשלב את תמציות התדרים המותאמות באופן אישי עם טיפולים ספציפיים לשיטה, בקליניקה.

כמו כן הסברתי לנ. שייתכנו במהלך הטיפול תופעות מהסוג שהיא מכירה (בעיקר גירודים וזה חלק מתהליך הריפוי) עם זאת סביר  שתיפטר מעוד סימפטומים שהיא סובלת מהם ולא רק מהאלרגיות מאחר והטיפול משפיע לטובה על כל המערכות האנרגטיות של הגוף, הפיזיות והרגשיות.

לאחר כחודש בתוך התהליך הופיע גרד באזורי גוף שונים אשר נמשך יומיים בלבד, ועבר מעצמו.

מטיפול לטיפול נ. הרגישה חיונית יותר.

במהלך הטיפול ופגישותינו בקליניקה עלו נושאים שונים הקשורים לאורח חייה של נ’ ולמתח בו היא נמצאת (כבר ידוע שמתח הוא הסיבה הכי בולטת לאלרגיות שונות על רקע רגשי שמתבטא בסימפטומים גופניים).

לפי בקשתה הוספנו עוד 2 טיפולים “אני מרגישה שהטיפול מחזק אותי” וגם רצתה להרגיש בטוחה לנסות איפור כלשהו.  

תוך תקופת הטיפולים כבר ניסתה להשתמש בשפתון. ניסוי שעבר בשלום, ובסיום הטיפולים מצאה את השמפו שהתאים לה.

את חתונה בנה חגגה לשמחתה כפי שרצתה וחלמה.

להלן חלקים מעדותה של נ’:

“לפני תחילת הטיפול אצל יפה סבלתי מעצירויות מתמשכות, אלרגיה לאיפור ותכשיטים, אלרגיה לשמפו ולתכשירי שיער שונים .

לאחר שסיימנו את כל הטיפולים נעלמו העצירויות ואני מצליחה להשתמש בחומרי איפור שהיו לי קודם לכן, ללא תגובת נגד. הצלחתי לענוד תכשיטי זהב, עגילים, במשך ערב שלם ללא עקצוצים וגירויים, אני משתמשת בשמפו ובתכשירי שיער שקודם הפריעו לי ביותר ללא כל בעיה”

 

אם גם אתם רוצים להתנסות בטיפולים בשיטת לייף אנרג’י לעזרה בחזרה לאיזון ולשיפור הבריאות, מוזמנים להתקשר ולקבוע תור

יפה אפשטיין מומחית בריפוי טבעי אנרגטי

מדריכה ומטפלת מוסמכת בשיטת “לייף אנרג’י” מעל עשרים שנים.

yafa@yafaep.co.il

http://yafaep.co.il