תמציות לייף אנרג’י לכל עת ולכל אחד

תמציות לייף אנרג’י לכל עת ולכל אחד

כאשר הכרתי את תמציות התדרים של לייף אנרג’י, מצאתי פתרונות רבים למצבים, שהיה לי קושי עימם ולפעמים לא היו בשליטתי.
מאז שגיליתי את לייף אנרג’י יש תמציות שתמיד נמצאות בקרבתי.
במאמרי זה אתן סקירה קצרה על התמציות האלו ועל השימושים שניתן לעשות בהם.

SURVIVE

survive או כפי שאני נוטה לקרוא לה- סורבייב, מבחינתי הוא בקבוק עזרה ראשונה לכל דבר. הילדים קיבלו מכה, נשרטו, הבן נפל מהאופניים, את הילדה עקץ יתוש, אני נבהלתי, הם נבהלו וכו’-  מיד אני מתיזה את הסורבייב על המקום הפגוע וגם התזה אחת לפה. התמצית מיועדת להביא לאיזונם  של מצבים פיזיים ונפשים במהירות ובפשטות, והיא אכן עושה את העבודה.
טיפות האיזון עוזרות לוויסות הרגשות ושמירה על התפקוד גם במצבים קשים .

עוד תפקיד מדהים שהתמצית עושה, הוא “לנקות טראומה”. מטופלים רבים מקבלים ממני את התמצית הזאת
לטיפול בטראומות. (היא טובה לניקוי טראומות מכל זמן, גם מלפני 60 שנה ויותר…). מכיוון שטראומה נשארת כצלקת אנרגטית, התמצית “מתבייתת” על הצלקת ומנקה אותה.

כשהבן שלי התחיל לרכוב על האופניים, הוא מאוד התלהב, אבל יחד עם זאת, בהתחלה, הוא גם כל הזמן נפל ונפצע והפצע נפתח שוב ושוב.שמתי את התמצית במי האמבט וראיתי החלמה מאוד מהירה של עור הברכיים.
אני מסתובבת עם בקבוק סורבייב אחד בכל תיק שלי וגם לגנים של הילדים נתתי (וכל המטפלות כבר השתמשו אם לא עבור הילדים, אז עבור עצמן)

תמציות מערכת הצ’אקרות:
מבחינתי, כמטפלת, התמציות האלו הפכו כמעט ל- א’- ב’ של הטיפול שלי. כשמטופל מגיע אלי לטיפול הילינג, אני עושה תהליך של איזון צ’אקרות תוך כדי הטיפול. מצאתי שהדבר מוסיף עומק לטיפול ומביא לתוצאות באופן מהיר יותר.
בנוסף, בזמן מחלה(כגון שפעת או הצטננות) אני משתדלת לתת את התמציות לבאי הבית (בהתאם לתהליך מסויים הנקרא איזון צ’קרות) כך שהגוף חוזר לעצמו מהר יותר וזמן המחלה מתקצר.

אם אני מצליחה “לעלות” על מצב פיזי שמעיד על כך שמחלה מגיעה, אז אני מבצעת את תהליך האיזון עוד לפני הופעת הסימפטומים וכך נמנעת הופעת המחלה.

שימוש נוסף שתמיד עוזר לי, במיוחד עכשיו בעונת המעבר הוא השימוש בתמצית צ’קרת הגרון כל אימת שהגרון מתחיל לכאוב לי.

באופן עקרוני יש מספר דרכים להשתמש בפורמולות של הצ’אקרות והן טובות לא רק לטיפולי ההילינג בחדר הטיפולים, אלא גם לשימוש עצמי כחלק מתהליכי התפתחות,כחלק מאיזון כללי ושמירה על הבריאות, וככלי לזירוז החלמה במצבי מחלה.
אוסיף ואספר לכם על תמציות לייף אנרג’י נוספות במאמרי הבא

הכותבת: יעל עיני הילרית ומטפלת רשומה לשיטת לייף אנרג’י